Pitkäkestoinen brändilähettiläs-yhteistyö on jo muutaman vuoden ajan ollut kasvava trendi vaikuttajamarkkinoinnin saralla. Lyhytkestoisten kampanjoiden sijaan brändilähettiläs yhteistyö tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden laajempaan ja vaikuttavampaan markkinointiin. Brändilähettiläs on sitoutunut brändiin ja tuo brändiä esille omassa arjessaan. Brändilähettiläs näkyy usein brändin mainoskasvona ja tuottaa brändiä mainostavaa sisältöä omiin sosiaalisen median kanaviinsa sekä asiakkaan omiin kanaviin.
Brändilähettiläänä voin olla osana asiakkaan markkinointitiimiä tuoden ideoita ja pitkän kokemukseni markkinointiviestinnästä asiakkaan käyttöön. Voin toimia tapahtumissa juontajana sekä ideoida tapahtumakonsepteja.
Toimin useamman vuoden brändilähettiläänä Holiday Clubille. Tuotin sisältöä asiakkaan omiin kanaviin, mainonnan tarpeisiin sekä omiin kanaviini. Tästä näet kootusti täällä blogissa olevat sisällöt.