Lyhyesti: Hyvä talvihaalari pitää lapsen lämpimänä ja kuivana. Tässä kokemukseni lasten haalareista talvikeleihin. Sisältää kaupallisen yhteistyön.
Yhteistyössä Polarn O. Pyret. Taas se talvi yllätti kaikki, ainakin liikenteessä. Lapset se yllättää vissiin joka kerta positiivisesti. Iloisia ilmeitä oli päiväkodin piha pullollaan, kun ensilumi viime viikolla satoi. Olikohan kaikilla jo asianmukaiset varusteet hankittuna lumen tuloa varten? Meillä oli viime viikolla käytössä vielä viime talven toppahaalari, joka jo punteista vähän vislasi. Saimmekin testiin tämän huippuhyvän Polarn O. Pyretin toppahaalarin juuri samana päivänä, kun Etelä-Suomi sai lumipeitteen.
Ensin meinasin ottaa 98cm, mutta päädyin kuitenkin 104cm, koska tässä mallissa on tosi hyvät kiristysmahdollisuudet. Laadukas haalari on kuitenkin suhteellisen kallis investointi, joten sen on hyvä mennä mahdollisimman pitkään. Laadukas haalari myös pitää arvonsa ja kierrättämällä siitä saa helposti puolet hinnasta takaisin. Kannattaa siis ostaa mielummin laatua. Laatu tässä puvussa näkyykin sekä ulkonäössä, että käyttömukavuudessa. Puvun hinta on 149 €. Pidän kirkkaan sinisestä väristä ja oranssit vetoketjut tuovat kivaa kontrastia ilmeeseen. Puku on todella lämmin, pitää myös vettä.


Ihana poitsu. Hyvät vermeet kaikki kaikessa. <3
Mainio haalari – puuhakas pikkupete selvästi nauttii puuhistaan! Meillä vähän isompi apulainen pääsi myös lumitöihin tänä viikonloppuna 🙂