Kuva: Agency Leroy / Staffan Sundstöm |
Miltä tuntuisi omistaa osa yritystä, joka tekee supersuloisia ja ekologisia lasten vaatteita? Monille se tuntuu varmasti mahdottomalta haaveelta, mutta tiedätkö mitä! Nyt sinullakin on mahdollisuus siihen minimissään 3×40 euron sijoituksella. Papun joukkorahoituskampanja avaa sinullekin mahdollisuuden viedä maailmalle suomalaista designia. Papun kampanja on poikkeuksellinen, sillä yli 80% sijoittaneista on naisia. Tällaiset kampanjat ovat oiva tapa aloittaa sijoittaminen pienimuotoisesti ja tukea suomalaista kasvuyrittäjyyttä. Toivon, että jaat tietoa tästä mahdollisuudesta omille tutuillesi ja autetaan yhdessä näitä rohkeita yrittäjiä.
Joukkorahoituskampanja loppuu 15.6.2015.
Papu on nuori ja nopeasti kasvava suomalainen lastenvaate- ja lifestyle brändi, joka on saanut runsaasti huomiota kansainvälisillä markkinoilla. Tavoitteena on tulla yhdeksi Euroopan johtavista lasten design-vaatemerkeistä.
Kuva: Jonna Hietala/Kerä |
”Papu Design Oy on nuori ja vauhdikkaasti kasvava, suomalainen lastenvaate- ja lifestyle yritys. Mallistomme syntyvät vaatesuunnittelijoiden ja taiteilijan yhteistyönä. Ensimmäinen mallisto, Papu ja Nappisade, ilmestyi loppuvuodesta 2012. Päähenkilönä mallistossa seikkaili nappeja rakastava lintu, jonka tarinan voi lukea myös satukirjasta.Toisessa, vuonna 2014 julkaistussa Papu ja Metsänpoikanen -mallistossa pieni lukija pääsi eläytymään oravan päivän jännittäviin tapahtumiin. Metsänpoikanen -seikkailu on kuvitettu puuhakirjan muotoon. Keväällä 2015 ilmestynyt Papu ja Telttaretki -mallisto taas tunnelmoi kesäisistä retkipäivistä ja poutasateista runomitassa.
Kaikki sai alkunsa Papun perustajan Annan ja mallistojen kuvittajan Hanna-Riikan kohdatessa. Jussi tuli Papun toimitusjohtajaksi vuoden 2014 alkupuolella ja samana vuonna yritykseen palkattiin Marja ja Minni. Tärkeänä vahvistuksena konttorillamme häärää myös Lotta Heinämäki ja Papun rusettipipojen rusetit taiteilee Annan apuna Roosa Mattsson.”
Kuva: Agency Leroy / Staffan Sundstöm |
– Yritykseen sijoittamisen lisäksi voit auttaa yrittäjiä lukuisilla tavoilla.
– Ehkä tunnet avainhenkilöitä, joille voisit esitellä yrittäjät, tai kenties sinulla on yrityksen liiketoiminnalle relevantteja neuvoja annettavana.
– Kaverille kertominen tai pitchin jakaminen sosiaalisessa mediassa ovat nekin jo suuri apu.
– Pystyt vaikuttamaan suoraan näiden yrittäjien unelmien toteutumiseen ja pohjoiseurooppalaisen kasvuyrittäjyyden kehitykseen.
– Pieni teko voi olla suuri apu. Ajattele siis luovasti ja keksi, miten sinä voit tukea tärkeää tarkoitusta!Papustories
Papu Invesdor kampanja
Weecos verkkokauppa
Weecosin tarina
Kuva: Jonna Hietala/Kerä |