![]() |
| Toukokuussa 2008 vuokrasimme Villan Ezestä ja mukaan lähti vanhempani sekä veljeni puolisoineen. Kävimme näyttämässä myös rakennustyömaan Cannesissa heille. |
![]() |
| Toukokuussa päätimme varata Monacon Vista Palace hotellista majoituksen. Seuraavan kerran kesäkuussa tulisimme majoittumaan omaan asuntoon, joten päätimme juhlistaa tätä panostamalla hotelliin. |
Lue lisää: Ranska ja Ranskan Riviera – kootut matkakokemukset ja vinkit.








Félicitations! Hyvä tietää, että Cannesissa on tällainen aarre, jos sitä sattuisi suuntaamaan sinne päin lomalle. Lämpimästi suosittelen myös ystävilleni!
Ite kokemuksesta sanon että yksityisen henkilön vuokraama asunto on (ainakin jos on altaalla, ja naapurissa paikallisia) on lähes aina parempi 🙂 Okei no uima-altaan kannalta ainaskin 😛 Koska paikalliset harvoin käyttävät allasta…. Pistämpä korvantaakse jos tulee joskus sinnesuuntaan lähdettyä 🙂