Lyhyesti: Käytetyn tavaran kierrätys on ekologista ja järkevää. Tässä kokemukseni lasten kirppiskamojen viemisestä Vallilan Stooriin.

No niihin mun tavaroihin. Laitoin yhden kassillisen tavaraa äsken pinoon ja pääosin hinnoittelin vaatteet 3€, 5€ ja 7€ hintaisiksi, jotain lähtee 10€ tai 15€ hinnalla. Tavoite on päästä edes omilleen. Osa vaatteista on käyttämättömiä tai kerran käytetty jollain työkeikalla. Osa taas ”aarteita” 90-luvulta. Eikös se ala olemaan ihan haluttu vuosikymmen?
![]() |
| Osa on hiukan ryppysiä, mutta silittäminen ei ole intohimoni. |
![]() |
| Tässä joitain maistiaisia vaatteista, jotka voi hankkia omakseen Vallilan Stoorista 16-22.10. |



Kiitos vinkistä, täytyypä piipahtaa!