Lyhyesti: Cheekin konsertti oli näyttävä elämys, joka kosketti myös ei-superfania. Tässä kokemukseni Cheekin keikasta ja sen tunnelmasta.
![]() |
| Konsertti oli visuaalisesti näyttävä kokonaisuus. |
![]() |
| Yhteisöllinen hetki Olympiastadionilla. |
![]() |
| Konserttiin menossa flunssaisena, mutta iloisena. |
Kiitos Jare, että yhdistät ihmisiä ja luot toivoa tähän kylmään ja karuun maailmaan. Nauti lomasta, olet sen taatusti ansainnut.




Bongasin sun kirjotuksen tuolta Facebookin Äiti Bloggaajat yhteisöstä. Ihana kirjoitus, itsekin olin eilen Cheekin keikalla. 🙂 Musta on tullut lapsen syntymän jälkeen varsinainen pillittäjä ja tääkin kirjotus sai mut nieleskelemään kyyneliä. Olen ehdottomasti täysin samaa mieltä sun kanssa kaikesta mitä tossa kirjotit! 🙂
Kiitos kommentista ja iloista syksyä 🙂 Liikuttuminen tekee hyvää itse kullekin aina.