Lyhyesti: Moni palkansaaja haaveilee yrittäjyydestä. Tässä ajatuksia yrittäjyyden aloittamisesta ja rohkaisua yrittäjyyttä harkitsevalle.
![]() |
| Kauppalehti Optio 2007 |
![]() |
| Uuden toimiston edessä vuonna 2011 |
![]() |
| Onnellinen odottaja vuonna 2012 |
![]() |
| Hippula Lasten Putiikki & Kaffela Käpylässä |
![]() |
| Tuomaroimassa Pikkuyrittäjiä |
![]() |
| Rakas perheeni Hippulan edessä kesälä 2014 |
Yritteliästä loppuvuotta kaikille!







Wow, tosi hienoa! Täälläkin kaksi yritystä pystyssä, ja ilman miehen tukea kaikki olisi mahdotonta. Kyllä me toiset naiset aika energiapakkauksia olemme!
Vaikuttavaa – olet todellinen yrittämisen esikuva! Mutta mutta… Eikö sinua yhtään haittaa tämä: "…viisi työntekijää on perustanut oman tapahtumamarkkinointiin liittyvän yrityksen ja otti käyttöönsä monia toimintatapojamme ihan tarjousten esitystyyylistä sopimusehtoihin. Osa valmisteli omaa yritystoimintaansa ollessaan vielä palkkatöissä…" Aikamoista jalomielisyyttä, mikäli olet viitannut tällaiselle kintaalla?
Kiitos kommenteista 🙂 Sehän vain osoittaa, että teemme asioita oikein, jos niitä halutaan kopioida. Sanotaanko näin, että yrittäjyys ja oma elämä on niin nopeatempoista, että ei sitä ehdi jäädä voivottelemaan pikkujuttuja. Hetken saattaa joskus nyrppiä monikin asia, mutta se on taaksejäänyttä elämää jo tunnin päästä.