• Etusivu
  • Tietoja minusta
  • Markkinoinnin palveluita
    • ENJOY PR-Toimisto
    • Sisällöntuotanto
    • Tapahtumamarkkinointi
    • Brändilähettiläs
    • Mediakortti
    • Hyvän yhteistyön edellytykset
  • ENJOY PR-Toimisto
  • Blogi
  • Referenssit
    • Sisällöntuotanto asiakkaita
  • Nav Social Menu

    • Bloglovin
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Pinterest
    • Twitter
    • YouTube
Äiti yrittää -blogi

Äiti yrittää

  • Hyvinvointi
    • Henkinen kasvu
    • Hoidot
    • Liikunta
    • Lisäravinteet
    • Terveys
  • Lifestyle
    • Kosmetiikka
    • Muoti
    • Perhe
    • Puutarha
    • Raskaus
    • Ruoka
    • Tapahtumat
    • Sisustus
    • Äitiys
  • Yrittäjyys
    • Vaikuttajamarkkinointi
    • Sijoittaminen
    • Verkostoituminen
    • Yrittäjätarinoita
    • Suoramyynti
  • Matkailu
    • Holiday Club
    • Cannes
    • Espanja
    • Kotimaanmatkailu
    • Kreikka
    • Lontoo
    • Monaco
    • Ranska
    • Risteilyt
    • Ruotsi
    • Thaimaa
    • USA ja Karibia
  • Delux-Retkiperhe

12.5.2020 ·

Vaikuttajamarkkinointi markkinointiviestinnän välineenä 

Yrittäjyys

Tässä Vaikuttajamarkkinointi artikkelissa kerron lyhyesti valmennuksen sisällöstä, joka avaa vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksia ja toimintatapoja.

Markkinointi- ja yrittäjyysvalmennus

Tarjoan palveluita markkinointi- ja yrittäjyysvalmentajana. Autan asiakkaita menestymään sosiaalisen median markkinoinnissa. Olen toteuttanut tätä valmennusta EU-rahoitteisessa RE-Boot hankkeessa Naisyrittäjille.

Kasvuun markkinoinnin avulla

Laajan verkostoni kautta voit kysyä palveluita myös seuraaviin osa-alueisiin.

  • Markkinointikonsultointia
  • Valmennuksia kaikkiin markkinointiviestinnän osa-alueisiin
  • Markkinointisuunnitelman toteutuksia
  • Markkinointikampanjoiden toteutuksia
  • Tekijät asiakkaiden tarpeisiin osaksi asiakkaan omaa tiimiä

Vaikuttajamarkkinointi on voimakkaasti kasvava markkinoinnin muoto

Vaikuttajamarkkinointiin käytettiin vuoden 2019 aikana noin 8 miljardia dollaria ja vuoteen 2022 mennessä luku kipuaa 15 miljardiin.

Vaikuttajamarkkinointiin kannattaa suhtautua kuin muuhunkin strategiseen markkinointiin ja katsoa yksittäisten postausten taakse.

Vaikuttajamarkkinointi on suosittelua parhaimmillaan. 

Vaikuttajamarkkinointi vaikuttaa ihmisten ostopäätöksiin ja asenteisiin.

Osaatko hyödyntää vaikuttajamarkkinointia liiketoiminnassasi?

Monille yrityksille vaikuttajayhteistyö on vielä vierasta. Sitä saatetaan kokeilla ilman suunnitelmallisuutta ja mittareita. Senpä takia olen rakentanut tunnin valmennuksen, jossa syvennetään tietoa vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista ja mittaamisesta.

Vaikuttajamarkkinointi toimii myös b2b kohderyhmässä

B2B-yrityksissä varsinaisen vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen on vasta tekemässä suurinta läpimurtoaan. Mahdollisuudet erottua etulinjassa ovat siis loistavat.

Kaikista suurin vaikutus ostopäätöksen tekoon on arvostettujen tahojen suosituksilla. Siksi vaikuttajamarkkinointi toimii myös B2B-puolella

Valmennuksen sisältöä: Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

  • B2B ja B2C vaikuttajayhteistyön mahdollisuuksia.
  • Ketkä ovat vaikuttajia ja miten valita oikeat vaikuttajat?
  • Vaikuttajayhteistyön muotoja.
  • Mihin vaikuttajamarkkinoinnin teho perustuu?
  • Vaikuttajayhteistyön tavoitteet ja mittaaminen.
  • Hakukoneoptimointi ja vaikuttajayhteistyöhön liittyvät työvaiheet sekä hinnoittelu.

Ammattimainen kumppani tuntee analytiikkatyökalut ja osaa auttaa sinua onnistumaan mitattavan yhteistyön suunnittelussa ja toteutuksessa.

Tarvitsetko apua vaikuttajakampanjoiden toteutukseen?

Toteutan asiakkailleni vaikuttajakampanjoita. Etsin sopivat vaikuttajat, hoidat yhteydet, sopimusasiat, palkkioiden maksut sekä raportoinnin. Toimin tarvittaessa osana asiakkaan markkinointitiimiä. Autan asiakkaita ideoimaan tuloksellisia kampanjoita.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä heidi.ekholm-talas(a)bsg.fi tai 0504391075

Referenssejä

Referenssi: Vaikuttajamarkkinoinnin koordinointi

”Heidi on koordinoinut viestintätoimisto Riannon asiakkaille vaikuttajamarkkinointikampanjoita. Hän on nopea ja tehokas sekä sitoutuu projektien läpivientiin 100%. Heidi on etsinyt sopivat vaikuttajat kampanjoihin ja hoitanut yhteydet sekä sopimusasiat vaikuttajien kanssa. Lisäksi hän on tehnyt kampanjan julkaisusuunnitelmat. Pitkä kokemus markkinointiviestinnässä näkyy kaikessa tekemisessä. Heidin kanssa on helppo toimia. Hommat hoituvat aina sovitusti: aikataulut ja kustannusarviot pitävät.”
Riitta Auvinen, Toimitusjohtaja, Rianno Communications

vaikuttajayhteistyo

Lue myös Mitä blogiyhteistyö maksaa?

Haluatko tavoittaa pienten lasten vanhempia tehokkaasti sisältömarkkinoinnin avulla? Lapsiarkea Media tavoitti lähes miljoona uniikkia lukijaa 2020. Tutustu sivustoon tästä.

Edellinen artikkeli: « Lapin luonto ja kahdeksan vuodenaikaa
Seuraava artikkeli: Mitä menestys on minulle ? »

Ensisijainen sivupalkki

Heidi

Äiti yrittää on Lifestyle-blogi, joka kertoo hyvinvoinnista, matkailusta, sisustamisesta, sijoittamisesta sekä perhe-elämän ja yrittäjyyden yhteensovittamisesta. Lue lisää minusta

Hae tästä blogista

Taikavoimat

taikavoimat

Lapsen Valo Ry

lapsen valo ry

Lapsiarkea-media

Lapsennimi.com

Kategoriat

Blogin aiheita

Accountor Go Balance Blogirinki Espanja henkinen kasvu Hoidot Holiday Club hyvinvointi kauneus Kaupallinen yhteistyö kosmetiikka kotimaanmatkailu lapsuus lastentarvike lastenvaatteet lisäravinteet Loma luonto matkailu muoti Omega-3 perhe Polarn O. Pyret puutarha Pyhätunturi Ranska raskaus rasvahappo ravintola ruoka Sijoittaminen sisustus sisustussuunnittelu suoramyynti tapahtumat terveys ulkoilu vauva verkostoituminen verkostomarkkinointi vierasblogi yhteistyö yrittäjyys Zinzino äitiys

Footer

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube
Follow on Instagram
  • Tietosuojalauseke

Copyright © 2025 · beloved theme by Restored 316

Sivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeet.Selvä!